de laatste maand

7 juni 2018 - Tenerife, Spanje

eerste week na dat mijn leraar weg was gegaan was het erg rustig vooral gewerkt donderdags kwam een nieuwe stagair aan en die kwam bij mij de kamer de dag daarna is ze naar kamer 27 gegaan want die stond vrij en we vonden het eigenlijk allebei fijner om een eigen kamer te hebben en mijn kamer is eigenlijk te klein om met zijn 2e te zitten dan zit je echt op elkaars lip. Toen de volgende dag kwamen mijn moeder enmim  uur landen ze en waren rond 8 in het hotel was bezig met een gast iets uitleggen en toen kwamen ze binnen lopen waardoor ik heel snel klaar wilde zijn met de gast na eindelijk 2 minuten (voelde als 10) was ik klaar ben ik naar voren gegaan en naar ze toe gelopen en gekunnfelt daarna gauw weer achter de balie zodat ik ze kon inchecken na de incheck zijn ze wat gaan eten want moest tot 10 uur werken. het was rustig dus mocht al om half 10 weg. eerst kwamen ze even naar mijn kamer toe (had de dag daarvoor een beetje opgeruimd, toen naar de kamer van hun gegaan waar blijkbaar een fles cava stond die met z'n 3e opgedronken daarna nog een fles wijn erachter aan en toen was het al half 1. ik ben weer terug naar mijn kamer gegaan en de volgende dag hebben we eerst een rustige dag gedaan een beetje bij het hotel in de buurt gebleven en de buurt laten zien daar waren we al snel klaar mee want is niet heel veel te doen bij dedos geluncht en toen even terug naar het hotel gegaan om te vragen of het mogelijk was dat ik s'avonds een drankje kon doen in de bar bij de receptie toen kregen we te horen dat ik ook bij het zwembad mocht liggen superchill toen hebben we ook meteen kaartjes gekocht om naar siampark te gaan en voor een tour naar de teide ook meteen een auto geboekt voor maandag. wilde eerst zaterdag naar de reide en dan dinsdag naar siampark maar zaterdag nar teide zat blijkbaar al vol dus toen die 2  maar veranderd.die avond hebben we wat gegeten en zijn we weer naar het hotel gegaan daar een cocktail gedronken en nof 1 drankje op het balkon daarna gaan slapen want volgende dag gingen we naar siam park toe. bij siampark aangekomen was erg rustig konden snel doorlopen en alle glijbanen gehad zijn ook van de tower of power gegaan (je gaat liggen en je word geduuwd en gaat recht naar beneden) daarna nog even bij de saiambeach gelegen waar ze ook van die hele hoge golven maakte. daar klaar en toen zijn we terug naar het hotel gegaan even gedoucht en toen naar pasta y vino gegaan daar lekker pasta gegeten en in het hotel nog een drankje genomen en naar bed volgende dag weer vroeg op want om half 10 stond de meneer met de auto voor.alles getekend voor de auto en toen er in gestapt en naar santa cruz de Tenerife gegaan ( de hoofdstad) daar rond gewandeld. had de dag daarvoor mijn voorhoofd verbrand dus even de h&m in gegaan en een hoed gekocht. om 2 uur gaan lunchen bij een klein restaurantje met heerlijke maaltijd salades toen weer via de andere kan van het eiland terug gereden en bij de receptie gevraagd of het misschien mogelijk was ik ook bij een restaurant in het hotel mocht eten. en dat mocht die avond hebben we lekker bij sakura tepanyaki restaurant gegeten eerst gerecht was een paar stukjes sushi, daarna een soepje, daarna een lekker stukje vis kon kiezen tussen zalm en tonijn eva en mama hadden tonijn  ik had zalm. hierna had je even een sorbetje kon kiezen tussen manderijn en rood fruit mama had manderijn ik en eva hadden roodfruit. toen kregen we een stukje vlees je kon kiezen tussen chicken terjaki of een stukje biefstuk eva en mama hadden de kip en ik de biefstuk. en als laatse een toetje je kon kiezen tussen gekarameliseerde bananen of sinasappel flensjes. ik hou niet van banaan dus had ik de flensjes eva en mama de banaan. was super lekker we kregen als laatse een typisch japans drankje 'sake' (om je volheid gevoel te minderen) daarna weer naar de kamer gegaan en gaan slapen want de volgende ochtend moesten we om 8 uur bij bes tenrife bus stop staan om naar de teide te gaan. daar zijn  we met een grote bus naar toe gegaan eerst gelukkig gestopt voor wat koffie en daarna naar de vulkaan gegaan super mooi uitzicht over het eiland helaas had je maar een half uurtje boven daarna moesten we weer naar beneden. de reisleider was allemaal dingen aan het uiteggen maar je kon er niet echt iets van verstaan dus dat maar gelaten en van het uitzicht genoten toen we weer terug waren hebben we wat geluncht bij een surfer bar waar ze heerlijke smoothies hebben ga daar wel vaker naar toe. daarna nog even lekker bij het zwembad gelegen en gaan omkleden om te gaan eten die avond zijn we naar bianco gegaan en pizza gegeten. de laatste dag dat ze hier waren zijn we nog een beetje in de buurt gebleven wat koffie gedronken en nog wat gaan winkelen maar moesten al gauw terug want ze werden om 16 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. ik heb ze uitgezwaaid en ben terug naar mijn kamer gegaan ff een douche genomen en moest om half 9 bij weer bij pasta y vino staan want we hadden een etentje met werk heerlijk gegeten en ben na het eten best snel weggegaan want moest weer om 8 werken daarna 4 dagen gewerkt en toen was ik 1 dag vrij dat was de laaste dag dat ik vrij was voor dat elita weg ging dus toen zijn we samen naar siampark gegaan en lekker daar geweest daarna zijn we wat gaan drinken bij papgayo en gaan eten ze ging donderdags weg was helaas woensdag avond ziek geworden. donderdags nog geprobeerd om te werken maar ging niet echt. elita ging om 4 uur weg voelde me om 3 uur wat beter maar was heel benauwd in mijn kamer dus ben ik wat frisse lucht gaan halen en kon ik ook elita gedag zeggen. daarna heb ik voor de rest gewerk en ben ik een beetje met ayleen afgesproken

xx laura