dag 3 Naar de politie

23 maart 2018 - Playa de la Américas, Spanje

Vandaag ging mijn wekker al om half 6 s'ochtends, omdat we vroeg naar het politie bureau moesten om een n.i.e nummer te krijgen (vanwege dat we hier langer zijn dan 3 maanden moet je je inschrijven). Het politie bureau zou om 7 uur opengaan dus had ik met Elita kwart voor 7 afgesproken bij haar hotel. Wij aangekomen bij de politie staat er al een kleine rij. Achter aan in de rij aangesloten en toen was het al 5 over 7 maar we stonden nog buiten de zon was nog niet helemaal op dus het was ongeveer 14 graden lekker koukleumen dus. Eindelijk om 8 uur mochten we het bureau in daar een ticket met een nummer gekregen en weer wachten. We moesten wachten tot 9 uur om eindelijk te beginnen met de nummers. Bij de politie bureau was het gelukkig al snel geregeld, ik moest nog wel een kopie van mijn ID maken wat blijkbaar niet bij de politie kon, moest ik naar een winkeltje lopen daar een kopie laten maken en weer terug kopie geven en mijn n.i.e nummer gekregen. Toen moesten we met de taxi naar het Valdes centre gaan en daar naar tesorería general de la seguridad social (social security) om daar ook iets te regelen geen idee wat eigenlijk maar het ging allemaal goed daar papieren gekregen en ben nu officieel inschreven voor 5 maanden. bij Elita ging het daar wat minder makkelijk want het hotel was vergeten om een stempel van het hotel op het contract te zetten en moest ze dus eerst terug naar het hotel, een stempel laten zetten, en weer terug naar het valdes centre. Toen ik weer bij het hotel aan kwam ging ik meteen naar de HR manager maar die was er niet, dus ben ik naar mijn kamer gegaan heb ik even een dutje gaan doen van 2 uur. toen ben ik opgestaan om 12 uur en ben ik weer even naar de HR manager gegaan dit keer was hij er wel. alles bij hem in geleverd en weer terug gegaan naar mijn kamer om even alles terug te leggen en mijn tas te pakken. daarna weer naar buiten gegaan en ben richting de winkels gelopen en een ijsje gehaald bij een ijssalon waar ze het ijs draaien waar je bij staat (doel is om alle smaken geprobeerd te hebben voor dat ik hier weg ga) daarna nog even naar de supermarkt gegaan om wat yoghurt te halen en nog wat andere dingen toen was het al weer 4 uur dus ben ik weer terug gegaan naar mijn kamer en heb ik ff gedoucht en om 6 uur gaan eten in de kantine daarna weer naar mijn kamer om even lekker serie te kijken. en nu lekker met een gezicht masker verhaal schrijven en daarna slapen want morgen is mijn eerste werkdag

xx laura

1. Diana:
    24 maart 2018
    hoi Lautje.. wat een gedoe allemaal. Top geregeld. Succes op je eerste werkdag.