de afgelopen 2 weken

14 april 2018 - Playa de las Américas, Spanje

Deze twee weken bestonden vooral uit werken bij de receptie 7 dagen achter elkaar en dan de 2 dagen dat ik vrij was op het strand liggen en zonnen. De eerste 2 vrije dagen lukte dat net niet door dat de zon geen zin had om zichzelf te laten zien. vandaag laatste vrije dag en dan weer aan het werk gelukkig dit keer maar 5 dagen en dan weer vrij. Afgelopen woensdag de 120 uur aangetikt dus nu nog 17 weken te gaan. Donderdag waren ik en Elita uit gegaan het is iets anders dan in Amsterdam. Je hebt 1 straat waar de leuke tenten zitten en als je dan op die straat loopt komt iedereen altijd naar je toe om allemaal soorten aanbiedingen te geven zoals voor 10 euro drankje naar keuze, 4 shots een fles "champagne" en een fishbowl. Uiteindelijk bij jumping jacks beland waar het bijna goedkoper was om een cocktail te bestellen dan een biertje. Vrijdags voelde ik wel dat ik de avond daarvoor wat had gedronken dus zijn we maar naar het strand gegaan en de rest van de dag in de zon gelegen en helemaal niks gedaan. Ik heb eindelijk het 5e boek van Harry potter uitgelezen (orde van de feniks) en nu aan het 6e deel begonnen. vandaag nog lekker vrij (word waarschijnlijk weer een strand dag..