update

27 april 2018 - Playa de las Américas, Spanje

Vorige week was er een leuke verassing dat ik maar 4 dagen hoefden te werken en daarna vrij was, dus mijn eerste vrije dag ben ik lekker naar het strand gegaan omdat het de vorige keer te bewolkt was voor een strand dag. Helaas was er iemand die om 9 uur s'ochtends ducktape aan het scheuren was naast mijn raam waardoor ik half wakker was en toen vonden ze het een leuk idee om met een spuitbus te gaan verven stonk mijn hele kamer naar verf. Dan maar mijn bed uitgekomen en mijn bikini aangedaan en naar het strand gegaan daar aangekomen handdoek neergelegd en ben ik me eerst gaan insmeren lekker even op mijn rug gelegen in de zon en daarna omgedraaid om even een boek te lezen ik had bedacht om niet al te lang op mijn buik te liggen omdat ik me rug niet had ingesmeerd vanwege dat ik in mijn eentje was en daar niet bij kon. uiteindelijk in totaal maar 20 minuten op mijn buik gelegen ben 2 keer het water ingegaan om even af te koelen lag je net weer en was je al weer bijna opgedroogd had je allemaal zout op je zitten. heb me nog een keer voor de zekerheid ingesmeerd en weer op mijn rug gaan liggen ogen dicht en muziekje op en ja hoor ik was in slaap gevallen. uiteindelijk weer wakker geworden naar een douch gelopen en het zand van mij afgespoeld en weer terug naar het hotel gegaan daar kwam ik er achter dat ik toch wel erg verbrand was, ook op mijn gezicht die ik goed had ingesmeerd was alleen vergeten om mijn oogleden in te smeren met zonnebrand.... rug ook verbrand en buik ook. eerst even gedoucht om de laatste zand en zout resten af te spoelen en daarna aftersun op gesmeerd gelukkig heb ik een grote nivea fles mee en hoefden  ik niet de hele tijd de lekkere van rituals te gebruiken. daarna een jurkje aan gedaan die lekker los zat zodat het geen pin deed ,maar dat wel alles bedekt was. daarna ben ik samen met elita boodschappen gaan doen en daarna zijn we met z'n 2e gaan eten bij een italiaans restaurant bianco super lekekre pizza's. daarna terug naar het hotel nog een keer aftersun opgesmeerd. gabi was even naar mijn kamer gekomen en heeft mijn rug ingesmeerd. volgende dag  aan mijn school opdracht gezeten en die afgemaakt. daarna nog even een drankje gaan doen in jumping jacks daarna weer terug en de volgende dag om 2 uur beginnen. heb deze week vooral s'avonds gewerkt en was vaak het enige meisje er is eergister iemand nieuw gekomen en vandaag is er een nieuwe stagiar gekomen die bij public relations gaat werken. morgen laatste werkdag en dan weer 2 dagen vrij ook ga ik morgen s'avonds naar de bioscoop en the avangers infinity war kijken en volgende week is meneer orst er.