bezoek van mijn leraar

10 mei 2018 - Playa de las Américas, Spanje

op donderdag en vrijdag is mijn leraar hier geweest. we gingen met de hele groep uiteten op zondag want meneer orts kwam om 5 uur aan en zou de volgende dag ook al weer om 5 uur weg gaan daarin moest hij met iedereen gesproken hebben. we zijn met zijn allen naar bianco gegaan en daar een pasta/pizza gegeten met een glaasje wijn er bij dat door school werd betaald. daarna zijn we omdat we op ons eerste drankje 50% korting kregen naar de bar tegenover gegaan en daar een cocktail genomen ik ging voor een alperol spritz want die wilde ik al een tijdje proberen. daarna zijn we nog naar een kroegje bij las palmeras geweest dat cafe amsterdam heet heerlijk gezeten en en beetje gekletst met de eigenaars. volgende dag om 10 uur een afspraak met meneer orts was leuk want we waren pas om 3 uur weggegaan uit het cafe..... maar goed s'avonds een meid s'ochtends een meid zoals mijn vader altijd zegt. was een goed gesprek gewoon de basic vragen hoe gaat het tot nu toe, hoe zijn je collega's, wat vind je het leukst, wat vind je het minst.... daarna is victor (the big boss) erbij gekomen hebben hun een beetje in het snel spaans gepraat waar ik niks van verstond dus maar gewoon geglimlacht en geprobeerd te kijken wat orts opschreef (net niet gelukt maar kreeg daarna geen preek dus moet goed zijn geweest) daarna is meneer orts weer weggegaan want hij moest nog met elita praten. die heeft het daar niet echt leuk vanwege dat de collega's niet echt normaal doen. na een lang gesprek is er besloten dat ze naar huis mag ze gaat     31 mei weg. daarna nog even 2 dagen gewerkt en toen lekker 2 dagen vrij weer boodschappen gaan doen want alles was op daarna met elita bij dedos gaan eten (ze hebben geweldigen burgers) gister heb ik aan school gezeten want was niet echt lekker weer en vroeg gaan slapen want moest de volgende dag om  11 uur beginnen.

xx laura

1. Betsy Zwiers:
    10 mei 2018
    Dag Laura,
    We genieten altijd van je verhaal. Wat een geluk dat jij het wel naar je zin hebt !!
    Maar je zult haar vast wel missen,
    Lekker genieten de komende tijd hoor!!
    Liefs Simon en Betsy
  2. Diana:
    10 mei 2018
    Hoi Lau.. idd altijd weer leuk jouw verhalen te lezen. En ik ben zeker blij dat jij het gezellig hebt daar. Werk ze de komende dagen en tot snel ( met pindakaas en stroopwafels ;-).
  3. Rob van Bastelaar:
    11 mei 2018
    Hey Laura,
    jammer dat Elita weggaat, maar wel fijn dat jij het wel naar je zin hebt. Tot skyp's