dag 5,6,7,8 en 9 de werkdagen

30 maart 2018 - Playa de la Américas, Spanje

mijn tweede werkdag was heel veel herhalen van wat ik de dag daarvoor had geleerd en proberen een paar dingen al zelf te doen en langzaam aan reserveringen doen met iemand die over mijn schouder keek. die dag heb ik ook mijn eerste ervaring met een gast die zo boos is dat hij je niet meer als een normaal mens meer ziet maar meer als een soort beest die je moet commanderen. maar gelukkig stonden er nog andere mensen naast mij en die hebben de gast opgepakt en ik ben maar iemand anders gaan helpen die wel normaal deed. de volgende dag was niet heel anders ook weer gewerkt en begin nu al veel dingen meer op mij zelf te doen ik mag soms nederlandse of engelse gasten inchecken maar was vooral heel veel voorbereiden terwijl de andere alles uitlegde aan de gast. ik heb die dag wel al de pliego's zelf gemaakt (mapjes die aan de gasten worden gegeven). dinsdag was ik lekker vrij heb ik per ongeluk tot 1 uur liggen slapen, even snel gedoucht en toen winkels gaan kijken. ik ben ook opzoek gegaan naar een supermercadona zodat als ik dingen nodig heb die ze niet in de kleine supermarkten niet hebben daar kan halen. eindelijk gevonden moet wel een stukje lopen maar ging goed daar boodschapjes gedaan en toen we terug liepen zag ik dat dichterbij het hotel een heerlijks strandje was en het zou de volgende dag 28 graden worden dus had ik bedacht dat ik daar dan naar toe zou gaan de volgende dag.

toen ik de volgende dag wakker werd om 11 uur zag ik dat het bewolkt was en ik keek even op mijn weer app en het zou om 2 uur opklaren dus even gewacht tot twee maar het klaarde niet op toch met goede moed naar het strand want het was inderdaad wel warm, daar tot half 4 gelegen en toen maar terug gegaan vanwege dat ik ook met mijn moeder had afgesproken om te skypen om 4 uur dat net niet gelukt want skype werkte niet echt mee dus dan meer even gebeld. daarna had ik met Elita afgesproken om even lekker ergens te gaan eten.we zijn gestrand bij het hard rock cafe waar ik een heerlijk stukje noorse zalm had en we zaten voor de shop waar ik een super leuk shirtje zag hangen dus daarna naar binnen gelopen en het shirtje gehaald maar er hing er nog een hemdje die superleuk was dus die ook maar gehaald. vandaag moest ik weer werken. toen ik aan kwam was het lekker rustig en ben ik maar de pliego's gaan maken daarna kreeg ik te horen dat we morgen een piraten feest hebben in het hotel en dat ik als piraat moet komen dus daar moet ik nog iets voor gaan zoeken morgen ook hoorden ik dat er een zandstorm is in Marokko en dat vandaar het zo bewolkt en mistig was gister

xx laura

1. Diana:
    30 maart 2018
    Hoi Laura, leuk om te lezen dat je zoveel leert en het volgens mij naar je zin hebt. Denk maar af en toe aan ons in de regen en 6 graden als je op jouw mooie strandje ligt ;-). Veel plezier daar.
  2. Jaap:
    30 maart 2018
    Jezus lau, je bent de grootse literaire schrijfster die ik gelezen heb. Vooral die alinea over die gast overtreft alles. Ga zo door met je blog. Dikke kus, jaap