dag 4 eerste werkdag

24 maart 2018 - Playa de la Américas, Spanje

Vandaag had ik bedacht om even lekker uit te slapen. Maar als je dat bedenkt dan word je meestal heel vroeg wakker en dat was ook zo. Geprobeerd om veder te slapen, dat is gelukt tot half 10 dan maar opstaan. ik ben even snel nog iets gaan eten en weer terug gegaan naar mijn kamer om mijn tas te pakken om naar de winkels te gaan, want ik moest vandaag om 2 uur beginnen en ik had nog geen goede schoenen dus ben ik met Elita op schoenen jacht gegaan. Toen heb ik sketchers gevonden met memory foam zool. Daarna weer terug gegaan naar mijn kamer en gaan omkleden. ik moest met gabi werken dus ben ook samen met haar daar naartoe gegaan en daar iedereen ontmoet. Ik moet nog wel wennen dat iedereen je een zoen geeft en dan niet 3 maar 2. Na iedereen gedag gezegd hebben zijn we naar voren gegaan en er waren een paar mensen die wilde inchecken eerst heeft gabi me laten zien hoe het moet een paar keer en daarna ging ik het ook doen. ik moet nog steeds wel heel veel vragen maar het gaat al best wel goed voor mijn gevoel voor een eerste dag. Doordat de klok een uur vooruit gaat moesten we de reserverings kaartjes voor morgen veranderen en opnieuw in de mapjes doen. Ook moesten we de mapjes maken voor overmorgen, dat gedaan en toen was het al weer 10 uur nu ga ik pas echt merken dat de tijd snel gaat.

xx laura

1. Rob van Bastelaar:
    25 maart 2018
    gaan met die banaan ! Leuk om te horen dat het leuk is en goed gaat ! xxx