1e dag de aankomst dag

21 maart 2018 - Playa de las Américas, Spanje

Vandaag werd ik rond half 10 wakker, want we zouden om half 11 weg gaan zodat we voordat we naar Schiphol zouden gaan eerst nog even stemmen. Dat gedaan te hebben zijn pap en ik weer in de auto gestapt waar Monique nog zat. Toen we op Schiphol aankwamen zijn we meteen door gegaan naar de incheck zodat we de grote tassen alvast kwijt waren. Daarna zijn we eerst weer terug gegaan naar het treinstation van Schiphol want daar hadden wij afgesproken met mama en Eva om 12. Een halfuurtje bij de la place gezeten en daarna zijn we naar de hal gelopen zodat ik door de douane kon. Daar hebben met veel tranen afscheid genomen en ben ik door de douane gegaan. Was allemaal goed moest nog een extra check zijn met mijn laptop en handbagage maar alles was in orde, laatste keer naar achter gekeken en gezwaaid en door gelopen. Na niet heel lang zoeken mijn reisgenootje Elita gevonden en samen ff een koffie gehaald en een beetje gekletst. we zaten samen in lounge 1 en we wilden eigenlijk naar de andere lounge maar dan moest je door een hele paspoort check en daar hadden we dan ook geen zin in dus een beetje bij ons rondgekeken. Uiteindelijk keek ik op het bord om te kijken bij welke gate we moesten zijn, en toen zag ik dat we vertraging hadden van 40 minuten. Dan maar een lekker wijntje nemen. Na een kwartiertje naar de gate gelopen en daar nog even gewacht en we konden het vliegtuig in ik zat vooraan en Elita in het midden dus we hebben gedag gezegd en zijn gaan zitten. Na 4 uur en 40 minuten gevlogen te hebben zijn we geland en we waren al snel bij ons hotel. Ik ben het hotel in gelopen en naar de receptie gegaan. De receptionist stond in haar eentje dus ze was een beetje druk met allemaal telefoontjes die binnen kwamen maar toen die klaar waren kwam ze me helpen toen heb ik verteld dat ik de nieuwe stagair was. Er werd een mannetje op gepiept die mij hielp met mijn koffers en me naar mijn kamer wees, daar hebben we mijn koffers afgezet en heeft hij me een rond leiding gegeven van waar ik wat kon halen en doen. Toen ben ik bij de kantine afgezet en ben ik snel iets gaan eten want dat duurden maar tot 7 en het was 18:50. Ik ben daarna weer naar mijn kamer gegaan, even een vest gepakt en ben langs het strand gaan wandelen voor 10 minuten. En nu zijn we aan bij het punt waar ik nu ben heb net nog even mijn tassen uitgepakt en omgekleed het is nu 23:50 dus maak er vandaag een eind aan,.

xx Laura

1. Diana:
    22 maart 2018
    Hoi Lautje, Wat een lange dag en mooi verslag. Leuk om het een beetje mee te maken.Veel plezier vandaag, hier regent het
  2. Sophie:
    22 maart 2018
    Hee Lau! Super leuk om dit even te lezen, kus van Sophie!
  3. Rob van Bastelaar:
    22 maart 2018
    Heb je al een kamergenoot of slaap je lekker alleen ?
  4. Betsy Zwiers:
    25 maart 2018
    Heel leuk dat we met je mee kunnen leven Laura!!
    We wensen je een hele fijne stage!